Stimați membri,
Președintele Consiliului Director al Patronatului Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED, cu sediul în București, Str. Rucăr nr. 36, sector 1, et. 1, cod postal 012257, înregistrat la Registrul Național ONG cu CIF: 22435650, convoacă Adunarea Generală a membrilor Patronatului PALMED pentru ziua de 14.02.2025, ora 18:00, în cadrul Conferinței Adunării Generale PALMED 2025, care se va desfășura la Hotel Ursulețul, Predeal, în perioada 14-16 februarie 2025 cu respectarea prevederilor art. 21 și art. 22 din Statutul PALMED.
Adunarea Generală a membrilor Patronatului va avea următoarea ordine de zi:
- Alegerea Președintelui și a membrilor Consiliului Director PALMED;
- Diverse.
În calitatea dumneavoastră de membru PALMED, sunteţi convocati să participaţi la lucrările adunărilor generale ale membrilor PALMED, sens în care vă transmitem atașat Buletinul de Vot pentru a vă putea exprima votul, care se va transmite cu semnătura olografă sau purtând semnatura electronică extinsă, pe adresa de email office@palmed.org.ro, până la data 12.02.2025, ora 18.00 sau se vor depune personal in cadrul adunării.
În cazul în care cei care votează nu dețin funcția de administrator, asociat sau director general al persoanei juridice, împuternicirile reprezentanților membrilor persoane juridice vor fie depuse împreună cu buletinele de vot.
Comisia de secretariat a Adunării Generale va număra voturile și va întocmi procesul verbal al ședinței din data de 14.02.2025.
Vă reamintim faptul ca Adunarea Generală este alcătuită din totalitatea membrilor afiliați, se întrunește anual și reprezintă o oportunitate de stabilire a strategiei și obiectivelor generale ale patronatului. Vă rog sa ne transmiteți daca aveți teme pe care doriți să le regăsiți pe agenda de discuții, la punctul Diverse.
Buletinul de vot poate fi vizualizat AICI.